Saturday 9 March 2013

PEMBANGANG KETAQ KAKI!!!!



KENAPA DAN MENGAPA NAK TAKUT KAWAN? Bila keselamatan dah terancam baru lah mulut mula diam. Tetapi masih fikir cara nak sembunyik! Begitulah riwayat nya manusia dah buat salah. Kat sini aku ak cerita pasal 2 orang mamat ni.... Perangai diorang memang yang aku celoteh tadi lah.. haaiih....
TIAN CHUA MULA NAK SAMAN BLOGGERS!! 
Takut jugak aku dengor TAPI takkan nye lah dia nak saman semua sekaligos... Memang tak boleh kan kan? hehuuu

Gini kekate nye "Ini fitnah yang keterlaluan dan telah membawa ancaman terhadap keselamatan peribadi saya. Saya menasihatkan semua blogger yang menyiarkan berita palsu ini untuk berhenti dalam 24 jam, dan saya akan hantar surat saman kepada sesiapa yang meneruskan sebaran berita palsu ini," katanya dalam satu kenyataan hari ini." 

Yang sorang ni pun same jugak.... same ketaq lutut la tu sampai nak putar macam2.. Aiihhh! geram lah! GRRRRRRR!!!







ANWAR!!!!! APASAL TAK SAMAN MEDIA FILIPINA?

Ko Anwar jangan nak buat orang luar gelak ke engko. Memang kompom memalukan weyh... hadoi, susah la macam ni. Dah pun terbukti mamat ni canang macam-macam sana-sini! Buat salah buat dosa maksiat bagai, pastu tak ngaku. lepas tu lagi bila orang dapat tau, orang sebarkan,gelabah pulak si mamat.






"You Ulang, I Saman"


Sebenarnya Anwar selalu saja kantoi sejak awal dalam sesuatu perkara.
ULANG, bermaksud sesuatu yang sama yang dilakukan secara berkali-kali.
Budak tadika pun faham apa makna 'ulang'.
Berbeza denga 'spin' atau putar belit, ia bermaksud sesuatu yang 'berbeza daripada asal'.
Apabila Anwar kata, You Ulang, I Saman, bermakna, jika TV3 dan Utusan hanya memaparkan semula apa yang didedahkan media Filipina, bermakna pendedahan media Filipina itu bukan sesuatu yang di putar-belit!


MEREKA-MEREKA NI SEMUA SEBENARNYA NAK MENYONGSANGAN FIKIRAN RAKYAT JERH!! PERCAYALAH..................... 












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...