Saturday 30 March 2013

MELAMPAU!! NIK AZIZ DISEMBAH???



Bagi kaum bukan beragama Islam memang kita sedia tahu amalan mereka, gantungkan gambar 'tuhan' mereka dihadapan rumah. Tapi yang pelik, orang Islam pun nak buat macamtu ke? Dah dikira ape tu? Khurafat? Munafik? Ini yang dibuat penyokong PAS! 


Calon PAS tidak risau akan kedatangan PRU13 ini kerana mereka sedar bahawa pengikut PAS terlalu bodoh. Memang terlalu mudah bagi mereka menipu penyokong PAS yang tegar. Strategi calon PAS yang selama ini dianggap 'menjadi'adalah strategi guna gambar Mursyidul Am PAS kerana tokoh ini yang kononnya dianggap wali ini mampu menarik pengundi.
Dahulu Nik Aziz pernah berkata " Saya takkan masuk ke dalam rumah yang mana ada gambar pemimpin atau manusia digantung dalam rumah tersebut" tetapi sekarang ini sang Munafik Nik Aziz ini terpaksa menjilat ludahnya semula.
Perangai Nik Aziz yang boleh ubah kenyataan bila-bila masa ini telah difahami oleh rakyat Malaysia. Bukan sekali dua Nik Aziz keluarkan 'fatwa' sesat dalam menjuarai sesuatu isu malah Nik Aziz dilihat konsisten memutarbelit sesuatu fatwa karut yang beliau sendiri reka.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...