Saturday 23 March 2013

MESTI BACA ! Penceroboh di Sabah mengaku diupah?? Oleh siapa?? Baca di >>>



      Macam tak percaya. Tapi kena percaya. Penceroboh,penyagak,penyamun dari Sulu mengaku yang mereka diupah oleh..... Haa oleh siapa yang tak tahu tu! Masih menjadi samar-samar dan tanda tanya.. Siapakah dalang disebalik semua yang terjadi di Lahad Datu yang menyebabkan ramai perajurit negara terbunuh??TETAPI,bagi sesetengah manusia didalam bumi Malaysia ni tahu la siapa dalang disebalik semua ni.Cuma tunggu masa untuk untuk pecah kepada pihak yang berkuasa dan harap-harapnya semuanya terbongkar awl..Semalam salah seorang daripada penceroboh mengaku yang mereka diupah oleh seseorang,samada dari dalam atau luar negara.Mereka juga turut mengaku melakukan serangan keatas Sabah adalah kerana dibayar.Mereka yang dihadapkan ke mahkamah semalam berdepan dengan dua hukuman iaitu hukuman gantung sampai mati atau penjara seumur hidup.Oleh sebab itu,hakim membenarkan mereka diwakili peguam masing-masing dalam melakukan prosiding pendakwaan.


    Seandainya dalang insiden tersebut adalah dikalangan rakyat dinegara kita juga, sangat tidak wajar kita masih menyimpan makhluk itu didalam negara kita yang amanjaya ini. Kerana  negara amat tidak memerlukan manusia sebegitu rupa.. Serius !!!















     TANGKAP PANCUNG BUNUH DALANG ITU !!!!!! AMANKAN KEMBALI MALAYSIA !                       HAPUSKAN DALANG,PAK CAI DAN PAK HOMO !!!!!   WTF !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...