Sunday 17 March 2013

Dakwa Najib Bunuh Altantuya Ok…Gambar Anwar Aksi Gay Fitnah??



Semenjak gambar Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan seorang lelaki berkulit putih dalam aksi gay terbit, perkataan yang tidak putus-putus di kalangan penyokong pembangkang ialah…fitnah…tak takut mati ke…tak risau ke…jijik…

Agak menarik bukan, bila kena batang hidung pemimpin sendiri, maka secara pantas perwatakan Islam dan imej alim akan mula dimainkan.

Perkataan fitnah dan jijik semua akan keluar.

Hendak bertanyalah sikit….

Bila Anwar Ibrahim ke seluruh negara menjaja cerita bahawa Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri membunuh model Mongolia, Altantuya…Najib ada hubungan sulit dengan model tu….macam-macam lagi….apakah puak yang sekarang bercakap pasal fitnah….akan bertanya soalan yang sama kepada pemimpin dan diri mereka.

Masa tu di mana perasaan jijik dan soal aib apabila tanpa sebarang bukti Najib dituduh ada hubungan sulit dengan Altantuya?

Apakah yang Anwar duk laung satu negara sekadar berbekalkan air liur itu bukan fitnah? Kalau melibatkan Perdana Menteri kita takpe pulak yer?

Dibolehkan…soal aib dan fitnah tolak tepi? Begitukah…

Hanya aib dan air muka Anwar dan keluarga yang perlu dijaga?

Siapa yang mula bercerita mengenai Anwar adalah peliwat…Najib kah? Baca lebih sikit….Karpal Singh pernah sebut di Parlimen dia ada bukti Anwar peliwat ketika Anwar Timbalan Perdana Menteri.

Sape guna istilah Al Juburi….Najib ke? Cuba tanya Mat Sabu untuk dapatkan pengesahan…

Sekarang bila sudah gang…mahu rebut Putrajaya sama-sama…hilang sudah semua dakwaan itu? Mana pergi Al Juburi…istilah yang diberikan oleh seorang pemimpin parti Islam!

Si tukang karut yang dibawa khas dari India untuk menjaja fitnah tu sempena Pilihan Raya Umum ke-13 pun dah meninggal dunia…tak tahulah…mungkin Allah SWT hendak melindungi Najib dan keluarga dari bala fitnah kot….

Mana bukti selain cakap-cakap kosong mensabitkan Najib dan keluarga dalam satu pembunuhan yang beliau telah berulang kali bersumpah dengan nama Allah SWT (termasuk di masjid) bahawa beliau tidak terbabit.

Sumpah Najib itu dipandang sepi….namun bila Anwar cerita pasal hantu Altantuya…sabitkan Najib…puak-puak yang sekarang duk kata gambar Anwar dalam posisi gay itu adalah fitnah…akan pertama sekali bersorak.

Ada konsep fitnah terpilih ke? Yakni kalau Anwar kena sah fitnah kalau Najib kena sah betul…

Kes Anwar kena ada 4 saksi…kes Najib takda pulak nak kata kena ada 4 saksi…terima bulat-bulat entah macha mana hala datang bercakap…

Lagi best penyokong Anwar yang percaya pasal Altantuya….bila Najib nafi…akan berkata; Tunggulah di sana nanti…jawablah nanti, mana mahu lari.

Puak yang cakap macam ni satu lagi hal…. dah jatuh hukum terus….confirm Najib membunuh yea walaupun yang bercakap tu pun sah takda bukti….

Sebetulnya…yang anti Anwar pun boleh cakap benda yang sama…”nafi gay yea…jawablah di sana nanti…mana mahu lari”.

Sudah tentu akan ada yang butthurt dengan artikel ni…(bukan sebab diliwat, tapi terasa diliwat kot…), akan kata ayat-ayat admin ampu PM… sebenarnyaitu lagi baik dari ampu si tuutttttttt…..tak leh sebut…nanti kata yang itu fitnah….


PERHATIAN: MEMANG TAKKAN LA AKU NAK PILIH ANWAR NI JADI PEMIMPIN! HANCUR NEGARA HANCUR RAKYAT DIBUATNYA!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...