Tuesday 30 April 2013

PANAS!! ANWAR UGUT TEMBAK NALLA ?? BIAR BETUL ??!!




Satu lagi laporan polis telah dibuat oleh Nallakaruppan apabila dia menerima SMS daripada nombor yang tidak dikenali pada 28 April 2013 jam 11:57 malam. Dalam SMS tersebut, Nallakaruppan telah diugut akan dibunuh sekiranya terus memburuk-burukkan nama dan peribadi Anwar Ibrahim.

Berikut adalah SMS yang telah dihantar kepada Nallakaruppan menggunakan nombor 012-3586173:

'Nalla Keling Keparat, anjing UMNO... sudah berapa kali saya cakap pasal DSAI tapi kau degil. Takpe, akan aku tembak mulut cibai kau sampai mati. Ingat, sebelum 5/5/13 kau akan mati. 6/5/13 DSAI akan jadi PM. Saya sumpah akan tembak kau dalam seminggu kalau kau anak jantan jangan lari. Kalau kau pondan, larilah ke luar negara. Akan tamatlah kisah anjing UMNO.'

Dua minit sebelum SMS tersebut diterima, Nallakaruppan telah dihubungi menerusi nombor berkenaan sebanyak dua kali. Bagaimanapun, Nallakaruppan tidak sempat menjawab.

Nallakaruppanmengakui, dia tidak pernah menerima panggilan atau SMS daripada nombor tersebut kecuali pada hari kejadian.

Menurut Nallakaruppan lagi, sesekali terdapat beberapa buah kenderaan tidak dikenali bergerak perlahan di hadapan rumahnya, dan pemandu-pemandunya pula sering meninjau-ninjau ke dalam rumahnya.

Dalam kesi ini, Nallakaruppan tidak mengesyaki sesiapa tetapi pada tahun 2008, seorang rakannya dari Barisan Nasional ada memberitahunya bahawa sebelum Nalla menjadi ahli BN dan masih menganggotai PKR, seorang kawannya telah mengaturkan orang untuk mengacaunya semasa dia berkempen.

Kawannya itu bernama JANAPALA.

Polis sedang menyiasat kes tersebut..SUMBER..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...