Monday 29 April 2013

WAJIB BACA ! Negara Tanpa Pemimpin Berpengalaman, HANCUR !!!!

erpengalaman

Dalam setiap ceramah yang dianjurkan parti yang bertanding, aku lihat pembangkang mengutuk kerajaan tak betul dan menyerang pribadi Dato seri Najib termasuk isteri beliau.
Pernahkah dengar Dato Seri Najib petik nama anak bini ketua pemimpin pembangkang yang tidak bertanding?!

MALAYSIA DALAM BAHAYA JIKA PILIH KERAJAAN TIDA PENGALAMAN DALAM MENTADBIR NEGARA!!!!!

Ini bukan masa RAKYAT ingin menukar kerajaan sedia ada kepada kerajaan yang kurang berpengalaman seperti kerajaan Pakatan yang tiada pengalaman dalam pentadbiran negara.. Ketika krisis ekonomi dunia bukan masa sesuai tukar kerajaan.. Kalau kita tukar kerajaan yang tidak tahu menjaga amanah rakyat, ekonomi rakyat, kepercayaan rakyat dan nasib rakyat.. maka lingkuplah ekonomi negara..

Kita lihat sahaja ke negara Arab yang sedang dilanda krisis politik menukar kerajaan. Apakah kesudahan nya kepada rakyat serta ekonomi negara tersebut... Rugi kerana perebutan kuasa. Nafsu yang ingin berkuasa mengalahkan kerajaan sedia ada terlalu angkuh sehingga sanggup mengadai maruah negara kepada negara asing demi tampuk pemerintahan... Sanggupkah KITA MELIHAT ANAK CUCU CICIT KITA MEREMPAT DIBUMI SENDIRI... JADI... KEKALKANLAH TERAJU KITA DATO SERI NAJIB RAZAK SEBAGAI PEMIMPIN YANG BERKERJA UNTUK KITA SEMUA...

TOLAK FITNAH PAKATAN!!!!
UNDI BN!!! - sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...