Sunday 7 April 2013

BIADAP ! Pembangkang MERUSUH !!!



Desas desus pakatan rakyat sudah bersiap sedia untuk merusuh semakin nyata kelihatan. Sebaik sahaja pembubaran perlimen tempoh hari, mereka bukan mahu berkempen untuk mengajak rakyat melihat menjadi sejahtera tetapi sebaliknya membakar semangat rakyat untuk melakukan rusuhan dengan alasan kerajaan barisan nasional tidak berlaku adil dalam pilihanraya. Yang peliknya pilihanraya belum lagi berlaku, yang berlaku cuma pembubaran parlimen sahaja.

Nampaknya puak pembangkang memang tidak mahu pilihanraya dijalankan secara aman. Mereka lebih suka negara menjadi kucar kacir, maka mudahlah mereka meminta bantuan kuasa asing. Perancangan licik sebegini memang sudah diduga kerana lepas satu demi satu cubaan untuk menghuru harakan negara mereka usahakan dan yang terakhir ialah mengimpot puak pengganas menyerang sabah.

Anwar tampak tidak bersedia untuk berlawan secara anak jantan. Mungkin anwar sudah menduga bahawa peluang untuk bertanding secara adil pastinya mengundang sial kepada puak pakatan syaitan tersebut. Cara yang terbaik ialah mencari alasan supaya pilihanraya ditunda dan seterusnya negara dihuru harakan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...