Monday 8 April 2013

HIBURAN~ ABPBH - PELIK DENGAN DIDIE ALIAS NI!!!

didie alias muka hantu
Makhluk jadian........ 

Orang selalu cakap 'rumah kata pergi, kubur kata mari'. Haaa... jadi macamne tuh? Agak-agak boleh ke nak kait dengan sorang ni. Masalah-masalah! Pada pandangan aku lah kan, bila aku tengok je orang tua sorang ni pakai macam tu malam semalam, terus dalam kepala aku "INILAH PETANDA KIAMAT DAH NI.." Haa.... dasyat kan imaginasi aku. Mengucap panjang lah tengok perangai orang tua ni.. Korang tengok lah sendiri..............



Hentah makhluk ape la yang dia letak atas kepala dia tuh.... Haaiiihhhh....



Yang pelik nya, boleh menang pulak tuh... Ya ampuuunnnnn.. haha! Mungkin dia dah prepare awal-awal lah tu, dia akan menang. Tapi setahu aku, tiap-tiap tahun dia ni memang suka pelik! 

didie alias melampau
Bersayap segala bagai~ haiihhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...