Sunday 28 April 2013

panass !! PAK MUS LUPA JALAN KE MASJID !!


Ish korang ni. Kenapa la suka sangat salah sangka dengan orang tua macam Si Pak Mus ni. Hari tu kan dah ada orang kata dia bukan 'tebar roti canai dengan awek atas katil'.

Kali ni ada pulak yang kata Pak Mus terlupa jalan nak pergi ke Masjid Ruzila, kubu kuat SI Hadi Awang tu. Dah, pulak dah!!! Boleh gitu pulak alasan diorang ye?

Gamaknya, sebab Pak Mus tu kuat sangat 'tebar roti canai' sampai dia boleh dapat penyakit Amnesia kot. Walhal, dia tau sangat masjid tu kat mana. Tapi, kalau dah jenis takut nak tegakkan Kebenaran, apa lagi yang kita boleh kata!!!
Usaha para wartawan bergegas ke Masjid Rusila bagi membuat liputan mengenai Mustafa Ali yang dikatakan bersedia bersumpah laknat sebaik selesai solat Jumaat ternyata sia-sia.

Setiausaha Agung Pas itu bukan hanya tidak melakukan sumpah laknat malah kelibatnya juga langsung tidak kelihatan sehingga selesai solat Jumaat.

Desas-desus Mustafa mahu membuat sumpah laknat menerusi laman blog pro pembangkang menyebabkan wartawan menunggu beliau di masjid tersebut sejak awal pagi.

Mustafa dikatakan akan membuat sumpah laknat itu berhubung penyebaran video seks seorang lelaki yang miripnya baru-baru ini.

Walau bagaimanapun sebaik saja selesai solat Jumaat dan sehinggga pukul 2 selepas sebahagian besar jemaah mula meninggalkan masjid, kelibat Mustafa langsung tidak kelihatan.

Malah para wartawan yang setia menunggu juga dimaklumkan oleh penyokong Pas mereka tidak mengetahui mengenai upacara sumpah laknat seperti disebarkan menerusi internet itu.
 SUMBER ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...