Saturday 30 March 2013

TERBARU & HOT!!! Macai DAP makan penukul??






Ape masalah lagi dengan macai DAPig dua orang ni? Yang sorang angkuh,sampai bila wartawan tanya soalan pun ,wartawan tu pulak yang kena herdik balik. Yang sorang lagi, dah penat jadi macai, baru sekarang nak pecah tembelang. Baru sekarang la nak cerita perangai buruk kawan dia. Dulu bukan main cuci punggung kawannya. Sekarang dah lain pulak jadinya. Dia tak dibayar gaji la,buat kerja tak henti-henti la. Macam macam masalah dalam kepimpinan DAP ni rupenya. Kalah rumah tangga artis! Ni tadi mereka masing masing bermasam muka. Yang sorang kat hulu, sorang lagi kat hilir. Yang sorang cakap kene hentak, yang sorang lagi cakap kene tumbuk, yang sorang cakap kene terajang, yang sorang lagi cakap kene pelempang. Ape masalah dengan pucuk pimpinan parti ni?? Macam mana nak kendalikan masalah negara, kalau dah masalah kecil macam ini pun tak boleh diselesaikan??Sampai buat laporan polis konon nya ada yang diugut bunuh!Hmmm....

Nak dijadikan cerita,pergaduhan yang terjadi antara mereka ni memang dah lame. Dah lapan bulan dah masing masing tak bertegur sape. Bukti ini dikuatkan lagi dengan kenyataan yang diberikan oleh R.K Muthu iaitu penyelaras bagi si YB Kula ni la kan.Beliau cakap, beloiau dah tak tahan dah nak simpan rahsia.Dia tetap akan pecahkan rahsia YB Kula kepada rakyat.Beloiau juga berkata,YB Kula ni suka bermain taktik kotor terhadap semua orang orangnya.Semestinya dalam golongan Parti DAP juga.Rupe rupenye memang banyak masalah dalam parti mereka ni kan.Tambahan,YB Kula ni juga tak pernah turun padang atau hadir untuk menerima apa sahaja aduan dari rakyat.Yang pergi, yang jadi macai,si R.K Muthu ni la.Dia la yang menerima dan menyelesaikan semua permasalahan rakyat.Tak tahu mana pergi batang hidung si YB Kula yang konon konon berjiwa rakyat ni.Tapi, apah pun takde.Semua bagi macai die je buat.Tengok sekarang,pecah belah habis parti mereka ni.Padahal satu parti tu, satu payung,satu kulit.

Ape nak jadi tak tahula.Macam macam dunia sekarang ni.YB KUla pun ada bagi kenyataan yang dia tidak akan menerima R.K Muthu lagi dalam barisan kepimpinannye.TETAPI,R.K Muthu tetap tidak akan meninggalkan pari DAP atas alasan dia sudah lama berkhidmat untuk parti itu selama 30 bulan.Dia juga tidak gentar untuk memberitahu kepada rakyat akan cerita sebenar tentang perangai jijik dan busuk YB Kula.Dia yang berasa amat marah dan kecewa dengan tindakan YB Kula yang menghalaunya dari pusat servis Dun Kepayang tetap dengan keputusannya untuk meneruskan perjuangan dalam membela parti DAP dan merancang untuk membuka cawangan sendiri pejabat urusan untuk parti DAP.Apepun,tahniah pada parti DAP yang memang suka cari masalah dalam parti dari dahulu sampai sekarang.Pening kepala pak polisi!!!!






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...