Thursday 14 March 2013

BETUL KE NI?????


SULU MERASA LEGA !!!! BANTUAN AMERIKA MENYUSUL!!


 
Lahad Datu menyedari akan ketidakkemampuan Sulu untuk meneruskan misi mereka di Lahad Datu antara sebab mengapa Sultan Kiram ingin melibatkan Amerika di dalam kes pencerobohan ini. Matlamat 'Arab spring' juga telah sudah mula menampakkan kegagalan PR. 




Sungguhpun begitu, DANA yang besar telah pun disalurkan kepada Anwar Ibrahim bagi memastikan, Malaysia berjaya ditakluki oleh Rejim Pakatan Rakyat didalam PRU-13 akan datang.

TAPI....... AKU RASA RANCANGAN NI TAKKAN BERJAYA LA. Pasukan keselamatan negara kita pasti akan setelkan habis-habisan. Tengok, mungkin jugak pasukan keselamatan kita akan menghantar pasukan tambahan, helikopter kereta kebal ke Lahad Datu.

LAHAD DATU: Pasukan keselamatan akan menambah aset dan anggota untuk menggempur pengganas yang menceroboh negara di Kampung Tanjung Batu dan Sungai Nyamuk, 130 kilometer dari bandar Lahad Datu, sejak 12 Feb lepas.   

Ini memang menggugat keamanan negara ni.... Anwar ni memang buat ona lah........... APA NAK JADI DENGAN NASIB KAMI RAKYAT-RAKYAT NI???! 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...