Wednesday 13 March 2013

Sekilas pandang ~ Al-Fatihah.....

Al-Fatihah kepada pejuang negara kite yang bertarung nyawa menyelamatkan negara dalam perang daulat yang sedang berlaku di Lahad Datu di Sabah.. Semoga roh mereka dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.. Setakat ini, bilangan pejuang negara yang sudah gugur di medan peperangan sudahpun mencecah 9 orang.. Kehilangan mereka amat terasa terutama dalam kalangan ahli keluarga.. Tinggal lah isteri sebagai balu, anak sebagai yatim, hilang tempat bergantung kasih sayang dan tempat bermanja.. Semoga pihak yg bertanggungjawab yang menyebabkan peperangan ini, dihukum dengan sewajar nye.. Mereka yg bersifat tidak berkeperimanusiaan sahaja yg sanggup menggadai nyawa negara, bangsa dan agama seperti demikian..


  PERSOALANNYA....  siapa dalang di sebalik pencerobohan di Lahad Datu ni??? TANGKAP PANCUNG BUNUH jalang dan dalang tersebut !!!! HAPUSKAN DARI NEGARA !!!!!! Sama2 kita cari siapa kah dalang negara tersebut !!!







Jenazah yang terkoraban semalam dalam kejadian tembak menembak serta yang terlibat dalam kemalangan sudahpun selamat sampai harini ke tanah air.. Al-Fatihah buat arwaH.. Amin..

  ~ GUGURNYA BUNGA DI TENGAH JAMBANGAN,
 MOGA KEKAL DALAM INGATAN,
     GUGURNYA PAHLAWAN DI MEDAN PERANG,
 MOGA GANJARAN ALLAH SEDIAKAN.....



REGIM PENGGANAS MALAYSIA !! DURI DALAM DAGING !!! MUSUH DALAM SELIMUT !!!! HANCURKAN MANUSIA INI !!!!! ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...