Sunday 10 March 2013

GEMPAR!!!! ANWAR TERNYATA KAKI LELAKI!

TENGOK! orang yang sebelum ni di pihak Anwar sekarang dah TAK NAK layan Anwar dah.... Haha.. Bukan sengaja aku nak gelakkan kamu Anwar, tapi selayaknya kamu ditertawakan pun! hukhuk.... Sekarang ni, Yuktes Vijay keluar dari kumpulan peguam bela Anwar... Agak-agak sebab ape dia keluar?? SUDAH TENTU sebab dia dah jumpa bukti 'kejahatan' Anwar!!!! haaa......





Bapa Saiful dah buat kenyataan kes liwat  Anwar terhadap anak dia dulu tu hanya konspirasi. HEH!! Tolonglah pakcik, pakcik dibayar Anwar pulak ke hape? Anak pakcik si Saiful tu dah pun angkat sumpah tau.... Sumpah bukan boleh dibuat main. Habis kalau kenyataan pakcik btul,kenapa pakcik tak nak angkat sumpah???? WHY? hah! Anwar pun sampai harini tak angkat2 sumpah pun..... Saiful, jgn takut, tahniah diatas keberanin anda.



Banyak dah bukti yang Anwar ni Biseksual. Kalau korang perasan orang-orang dia semua nya jambu beb! Rajin-rajin la perhatikan, teropong siket. Malas la nak hujah panjang-panjang, koang fikir la sendiri. Dari dulu lagi kes Anwar ni tak habis-habis! Dah satu, satu lagi citer naik. TAK SUKA lah cerita pasal kekotoran die nih. Korang tengok la gambar-gambar kat bawah ni. Cuci mata jadi semakin kotor... HAKHAKHAK!!


TENGOK! MUKA JAHAT BETOI... ISH ISH ISH........ KORANG LELAKI2 KAT LUAR TU TAK TAKUT KE??


Bekas Pembantu Peribadi Anwar, Saiful Bukhari Azlan berkata, beliau memberi peringatan kepada Ketua Umum PKR itu agar tidak menyalahgunakan wang dengan 'membeli' mana-mana ahli keluarganya demi mendapatkan kuasa politik.
"Anwar Ibrahim (mesti) bertaubat dan jangan pergunakan keluarganya demi kerakusan kuasa nak menjadi Perdana Menteri. Bertaubat dari terus meliwat anak muda dan saya sendiri minta Anwar Ibrahim jangan gunakan wang ringgit bagi membeli keluarga saya,".
"Semua keluarga saya tetap sokong saya. Dalam kes ni saya bukan tuduh bapa saya. Dia mungkin dalam keadaan keliru dan saya mohon bapa kembalilah ke jalan yang benar," ujarnya.
Beliau juga tetap memaafkan bapanya walaupun sehingga kini gagal menghubunginya.
"Walau apa yang berlaku, dia tetap bapa kandung saya dan saya tetap maafkan dia,"
Saiful mengulas tindakan bapanya hari ini yang mendakwa beliau dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu tidak bertanggungjawab yang dikatakan mendalangi kes liwat II melibatkan Anwar.


PADA AKU MAMAT NI MEMANG BETUL-BETUL MENYIMPANG. TAKOT! JANGAN LA JADI PEMIMPIN KALAU NAK BUAT KOJE TEKUTOK NI SUME. PEMIMPIN HANYA UNTUK DIJADIKAN CONTOH BUAT RAKYAT. SEKIAN.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...