Monday 8 April 2013

APA LAGI NIK AZIZ NAK GEBANG????

WAHAI PEMBACA TEGAR PERAK RAWK, MARI KITA SAKSIKAN EKSKLUSIF VIDEO SAKSI KES  ADUN PAS YANG BUAT MAKSIAT DALAM GERABAK KERETAPI DULU TU. USTAZ SAIDI HUSSIN LAH SAKSI KES TERSEBUT. SYABAS USTAZ SAIDI DIATAS KEBERANIAN MEMBONGKAR KES INI! 

“Saya bersedia kerana saya adalah saksinya, saya ada bukti…kalau mereka nak saman, saya terima dan saya cabar Nik Aziz dan Saipul Baharin tolong saman saya kerana saya sudah bersedia masuk mahkamah sebelum Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13)”. 

 
Demikian tegas Ustaz Saidi Hussin yang disebut bakal berhadapan saman Adun Selising, Saipul Bahrin Mohamad yang mendakwa difitnah berkhalwat dengan seorang wanita yang juga isteri seorang guru dalam koc orang kenamaan (VIP) semasa menaiki kereta api dari Kuala Lumpur ke Tumpat. 

[sumber]


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...