Saturday 13 April 2013

PRU-13 ~ Ahli-ahli PAS Gunung Semanggol BATU API !!!



AHLI2 pas di gunung semangol,masuk kampung2.,,mengajar org2 tua di kwasan pendalaman....andai kalu xsuka dgn pas.......WAKTU MENGUNDI NANTI PANGKAH lambang PAS..

Inikah perangai sebuah parti yang berlandaskan ajaran islam dan menegakkan syiar islam?

Mereka ini sebenarnya sudah terdesak meraih undi untuk parti mereka kerana mereka sudah kehilangan pengundi yang rata-ratanya sudah sedar akan hakikat yang parti BN banyak membantu negara juga rakyat.

Parti pembangkang yang hanya tahu menimbulkan provokasi dan perhimpunan haram dan suka mengotori fikiran rakyat dengan cerita-cerita fitnah mereka.

Sekarang,apabila sudah hilang pengundi,sudah hilang sokongan, mereka seolah-olah mahu meraih undi simpati dan memaksa rakyat terutaman golongan orang-orang kampung yang tidak mengenal mana kaca,mana permata.

Tidak hairanlah dengan perilaku si pembangkang ini kerana mereka sememangnya 'pakar' dalam menimbulkan kesulitan dan peperangan dalam negara.Lihat saja perhimpunan haram yang dilakukan mereka.Habis pihak-pihak berkuasa cedera malah ada yang koma disebabkan tindakan mereka.

Kita sepatutnya bersatu menolak sekeras-kerasnya pembangkang yang boleh menjejaskan keamanan negara.HAPUSKAN MEREKA DARI NEGARA MALAYSIA YANG SUDAH SEDIA AMAN !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...