Saturday 20 April 2013

HOT !!! NURUL IZZAH AJAK GENG BERDEPAN DENGAN ???


Hah! Apa ke hal pulak Si Nurul Izzah ni tetiba je jadi takut nak berhadapan dengan Datuk Raja Nong Chik secara satu lawan satu? Dia takut kalah ke?

Kalau sebelum ni, dia sibuk sangat mendabik dada kata yang dia dah cukup bersedia nak berdepan dengan RNC. Macam - macam bahan dah dia kumpul untuk berkempen.

Tapi, kenapa tiba - tiba boleh ada pulak calon Bebas? Siapa dia calon bebas tu? Datang dari mana pulak dia? Takkan boleh tetiba pulak turun dari langit.

Dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni bukannya boleh kira sangat beb. Diorang ni memang suka kalau nak taja orang suruh bertanding bila rasa diri diorang tak yakin.

Benda yang sama jugak berlaku di Permatang Pauh. Mungkin akibat terkedu nama Ustaz Azlan dijadikan calon Barisan Nasional, dia mula ketar lutut.

Jadi, tak mustahil kalau kita kata ini mungkin taktik puak - puak Pakatan Pembangkang tu. Diorang saja je nak pecah undi masing - masing. Tinggal lagi, jangan undi diorang yang berpecah dua sudah la!!! Masa tu, jangan pulak pulak diorang nak salahkan orang lain!!!
KUALA LUMPUR 20 April - Parlimen Lembah Pantai bakal menyaksikan pertembungan tiga penjuru antara calon Barisan Nasional (BN), Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin, calon Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar dan calon Bebas, Rusli Baba pada Pilihan Raya Umum Ke-13. 
Nurul Izzah yang juga penyandang kerusi Parlimen tersebut tiba di Pusat Penamaan Calon P.141 Parlimen Lembah Pantai pada pukul 9.02 pagi dengan diiringi pencadang, Sheik Johari Bux Sheik Yaacob Bux dan penyokong, Rafiza Shahean. 
Rusli tiba pada pukul 9.11 pagi bersama pencadang, Zakaria Jantan dan penyokong, Nasarudin Mohamed Johan. 
Raja Nong Chik yang juga Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar tiba pada pukul 9.25 pagi dengan diiringi pencadang, Narayanan T. Ratnam dan penyokong, Lai Kong Fah. 
Pegawai Pengurus Pilihan Raya P.121 Parlimen Lembah Pantai, Rolan Abdul Rahman mengendalikan proses penamaan calon yang dibuka mulai pukul 9 pagi hingga 10 pagi di Dewan PIBG Datuk Seri Lim Huah Leong, Sekolah Kebangsaan Bukit Bandaraya di sini..http://semuthitam80.blogspot.com/2013/04/nurul-izzah-ajak-geng-berdepan-dengan.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...