Thursday 18 April 2013

PANAS!!!!! MANI FESTO JING-GAY!!!

GAY

1. Tidak akan meliwat Azizan Abu Bakar, tidak akan meliwat Saiful Bukhari & tidak akan meliwat adik angkat Anwar iaitu Sukma Darmawan Sastimatmadja.

2. Tidak akan melanggani pelacur dan tidak akan jadi pelaku dalam video chinadoll.

3. Akan memastikan jam Omega saya tidak akan dikebas oleh mana-mana pelacur

4. Tidak akan beraksi sama sekali dalam paparan Raja Goyang yang memaparkan seks songsang.

5. Tidak akan beromen dan menggoda mana-mana lelaki seperti paparan dalam Papa Homo.

6. Tidak akan terlibat menjual, menggadai serta memperalatkan Kalimah ALLAH untuk meraih undi bangsa lain.

7. Tidak akan meletakkan ISLAM setaraf dengan agama lain.



8. Tidak akan menyokong amalam LGBT & seks bebas.

9. Tidak akan memperbodohkan rakyat Permatang Pauh.

10. Tidak akan berbohong bahawa saya akan menjadi Perdana Menteri pada 16 September.

11. Akan bersumpah laknat untuk membersihkan nama saya sekiranya saya dituduh meliwat mana-mana lelaki.

12. Tidak akan berselindung dengan menjual nama Sheikh Yusof Al-Qardawi bagi membenarkan segala perlakuan keji jika saya melakukannya.

13. Tidak akan melakukan persetubuhan haram dengan isteri Setiausaha Sulit saya sehingga melahirkan anak luar nikah.

14. Berjanji akan menolak sebarang usaha membawa lari anak dara orang dengan cara kahwin lari

15. Jika saya menubuhkan parti politik, saya tidak akan melantik isteri saya sebagai Presiden yang bodoh umpama boneka.

16. Saya juga berjanji akan mendamaikan Presiden PKR dengan Shamsidar Taharin dan Fareez yang dikatakan mempunyai hubungan istimewa dengan Anwar.

17. Jika saya menubuhkan parti politik, saya akan melantik diri saya sebagai Ketua Umum parti dan jawatan ini tidak boleh dicabar oleh sesiapa sehingga saya meninggal dunia.

18. Saya tidak akan berlakon berpura-pura sakit dihadapan penyokong saya.

19. Saya juga tidak akan memakai pendakap leher dalam keadaan kononnya pinggang  & tulang belakang saya sakit.

20. Tidak akan mengadakan rundingan dengan mana-mana kumpulan pemisah seperti di Selatan Thai & kumpulan Misuari di Filipina bagi tujuan menghuru-harakan Negara.

21. Seandainya saya menubuhkan parti politik, saya tidak akan membenarkan Timbalan Presiden saya menderhaka terhadap ibunya sehingga digelar YB Tanggang.

22. Saya juga tidak akan meliwat otak dan pemikiran Ahli Majlis Pimpinan parti saya.

23. Saya tidak akan memelihara ‘anak ikan’ bagi memuaskan nafsu serakah saya. Jika pun saya ada menyimpan ‘anak ikan’, ‘anak ikan’ itu tidak akan saya lantik menjadi Pengarah Strategi parti saya.

24. Saya tidak akan menjadikan mahasiswa sebagai alat dan perkakas untuk memuaskan nafsu serakah saya.

25. Saya tidak akan membenarkan Tmbalan Presiden parti saya makan ‘aiskrim’ dalam jamban sehingga digelar YB Jamban.

26. Saya akan menghadiahkan rakyat Negara ini manifesto parti pembangkang untuk dijadikan tisu jamban kerana manifesto pembangkang bukan suatu janji sebaliknya hanya gula-gula untuk menipu rakyat.

27. Saya tidak membelai Timbalan Presiden saya yang kemaruk mahu jadi Menteri Besar Selangor.

28. Saya tidak akan membenarkan mana-mana Ulama’dalam parti saya untuk memberi kaunseling kepada isteri orang dalam bilik hotel pada jam 1.00 pagi.

29. Saya akan menampar mulut anak saya jika dia menyatakan Melayu bebas memilih agama.

30. Tidak akan membenarkan Ahli Majlis Perbandaran Sungai Petani beronani (lima pukul satu) di hadapan skrin facebook.

31. Tidak akan mempertahankan mana-mana Adun yang berkhalwat dalam keretapi di Kelantan.

32. Tidak akan mempertahankan pemimpin utama PAS yang berkhalwat dalam bilik 121 Hotel Perdana

33. Tidak akan mempertahankan orang kuat PAS yang berzina.

34. Tidak akan membenarkan Naib Presiden saya menggigit Polis seperti anjing menggigit, memaki hamun Polis & menghina pasukan keselamatan Negara yang menyatakan bahawa pencerobohan di Lahad Datu adalah satu sandiwara.

35. Tidak akan menjadikan SetiausahaAgong saya sebagai barua tegar saya.

36. Tidak akan memilih pengampu serta kroni-kroni saya sebagai calon dalam pilihanraya.

37. Tidak akan membayar mana-mana pihak untuk memberikan kenyataan bagi membela diri saya.

38. Tidak akan memperbodohkan PAS dan memperkudakan DAP untuk kepentingan saya menjadi Perdana Menteri menawan Putrajaya.

39. Sekiranya saya menang, saya akan menghapuskan semua bentuk bayaran bil elektrik, bil air, cukai jalan, cukai pendapatan di semua sector persendirian dan perniagaan. Petrol & diesel akan diturunkan pada kadar 50 sen seliter. Semua bentuk tol akan dihapuskan sebelum ayam berkokok.

40. Sistem pendidikan yang ada sekarang ini dimansuhkan dan digantikan pendidikan ala Sri Langka yang jauh lebih murah.

41. Setiap rakyat Malaysia akan diberi kereta percuma (Proton Saga sebuah untuk setiap seorang rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas).


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...