Friday 19 April 2013

PANASS !! KHALID TELAH DIPERBODOHKAN AZMIN !!!



Aduh mak aii…. Kalau nak bohong pun agak-agaklah sikit. Nampak sangatlah pujian yang diberikan seperti ikrar yang dilafazkan hanya palsu semata-mata. Kalau tengok video dibawah kita akan dengar Azmin ikrar nak sokong Khalid walhal dialah ‘Pengarah’ bagi drama untuk menjatuhkan Khalid Ibrahim.



Nak pertahankan orang yang timbulkan masalah air di Selangor? Azmin sokong orang yang menyebabkan ramai rakyat Selangor menderita tak dapat mandi, nak masak tak ada air bersih dan macam-macam lagi yang melibatkan air?

Nampak benor nipunya..Lepas itu Azmin guna pula orang dia yang bertindak sebagai pelakon tambahan dalam drama menjatuhkan Khalid. Siap cakap tak ada calon Barisan Nasional di Selangor yang mampu saingi kredibiliti Khalid.

Haha! Kredibiliti apa ya? Apakah kredibiliti yang dimaksudkan adalah kegagalan dalam urustadbir negeri dalam banyak aspek terutamanya kebajikan rakyat berkaitan krisis air yang melanda Selangor? Hmmmm

Kalau benar dia dipuji sebegitu tinggi, kenapa dia dipindahkan daripada menjadi calon DUN Ijok dan Parlimen Bandar Tun Razak yang dahulunya disandang oleh Khalid Ibrahim? Kenapa ke Pelabuhan Klang yang kini menjadi kubu kuat Barisan Nasional?

Ahhhhhahhhhh!! Keris smells something fishy here! Siapa sebenarnya yang merancang perubahan kerusi bagi setiap calon serta penyusunan calon-calon PKR mengikut kawasan jika bukan Pengerusi PKR Selangor sendiri?

Krisis air tidak dapat diselesaikan menjadikan kredibiliti Khalid Ibrahim lebih baik? Dengar cerita isu air yang melanda Selangor seakan tidak menjadi kepentingan lagi buat Khalid yang menjadi Menteri Besar Selangor bagi kerajaan negeri ‘caretaker’? SETERUSNYA..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...