Sunday 31 March 2013

PANAS! Lagi macai PKR letak jawatan !





Ingatkan dah besara dari arena politik, rupanya masih nakkan kuasa, Bekas Menteri Kesihatan, Datuk Seri Chua Jui Meng masa letak jawatan dari Barisan Nasional dulu kata dah taknak lagi jadi ahli politik, rupanya ada niat untuk bertanding lagi. 

Lepas letak jawatan dalam kerajaan, Chua lompat parti dengan menyertai PKR kerana dah di janjikan dengan gula gula madu yang amat manis. 

Tapi hari ni Chua hilang dari pandangan pengikut PKR kerana beliau telah merasa terlalu kecewa akibat tidak dapat bertanding di Gelang Patah, kerusi parlimen yang dikira selamat oleh pakatan pembangkang. 

Kerusi parlimen Gelang Patah akan di tandingi oleh Kit Siang dan semenjak penetapan itu di buat, Chua tidak lagi muncul di mana mana program Pakatan Pembangkang. 

Ada juga khabar yang mengatakan bahawa Chua akan meletakkan jawatan dalam masa terdekat dan akan kembali menyertai Barisan Nasional, perlu amik kembali ke? 

Bagi Sangkakala, biarlah Chua tenggelam di lautan angan angan beliau, jangan terima pengkhianat parti seperti beliau lagi. 


Rujukan: http://sangkakalajari9.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...