Saturday 6 April 2013

PAS - POLITIK SAMA ISLAM DITOLAK, POLITIK KAFIR DISANJUNG


Pembaca hendaklah sedar, ulama politik PAS, pemimpin lain dalam PAS, penyokong PAS dan semua ahli PAS adalah penduduk pribumi @ penduduk asal negara ini tetapi bertuankan bangsa lain dalam DAP. Logik ke ? dimanakah letaknya maruah bangsa Melayu dan maruah agama Islam ? PAS sebenarnya perlu dihapuskan dalam peta politik tanahair demi untuk bangsa Melayu, generasi Melayu dan agama Islam.




Dulu, menjelang PRU-12 pemimpin tertinggi PAS ada berkata, UMNO tidak perlu datang ke Kelantan untuk membela Melayu Kelantan. Melayu Kelantan dikatakan o.k oleh Nik Aziz dan semua penceramah upahan PAS, dan meminta UMNO pergi sahaja ke Pulau Pinang untuk membela Melayu Pulau Pinang. Hari ini bagaimana ?

Apa-apa penindasan oleh DAP kepada Melayu di Pulau Pinang, PAS hanya menjeling mata sahaja dan tidak berani menegur Kerajaan DAP Pulau Pinang. Dalam mana-mana ceramah PAS di Kelantan, pemimpin tinggi PAS langsung tidak timbulkan isu tersebut dan sentiasa mendakwa dengan perasaan syok sendiri sambil berkata bahawa DAP sudah menerima kefahaman Islam. Tetapi tidak menyatakan pula sudah berapa ramai ahli DAP yang bukan Islam telah memeluk Islam.

Pada PRU-12 (2008) di Pulau Pinang, Melayu Pulau Pinang memberi undi kepada pakatan pembangkang kerana PKR dan PAS telah berjanji akan menjaga Melayu Pulau Pinang dengan sebaik-baiknya. Hari ini apa sudah jadi dengan janji-janji tersebut ? Satu negeri Pulau Pinang yang kecil pun tidak terjaga kepentingan Melayu dan bagaimana pula PAS mampu jaga Melayu seluruh Malaysia ?  Nik Aziz sentiasa memuji KM P. Pinang LGE @ Khalifah Umar Bin Abdul Aziz tetapi seorang Y.B DUN daripada PAS tidak pula dilantik sebagai exco negeri.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...