Tuesday 2 April 2013

KELANTAN ROSAK, SALAH DIA!!!


kelantan 






dark


Saya membaca laporan muka depan New Straits Times semalam berkenaan dengan masalah sosial di Kelantan dengan tajuk KELANTAN AFTER DARK, ia disambung lagi dengan liputan dari Buletin Utama TV3 malam semalam. Seorang pemimpin utama UMNO Kelantan pula mengeluarkan kenyataan bahawa ini menunjukkan Kelantan tidak sempurna.

Respon saya ialah, saya tidak pernah menyatakan Kelantan sempurna, tetapi kita telah melakukan yang terbaik dalam kemampuan kerajaan negeri untuk mengekang masalah sosial. Kita tidak mengeluarkan lesen judi, tidak mengeluarkan lesen rumah urut, dan menghalang penjualan minuman keras secara terbuka. Begitu juga dengan penguatkuasaan sentiasa berjalan dari masa ke semasa.

Laporan NST hanya menyebut senario tanpa menyebut fakta-fakta yang jelas di mana lokasi untuk memudahkan penguatkuasa mengadakan serbuan. Tanpa maklumat, bagaimana penguatkuasa mahu bertindak? 
- NIK AZIZ -

Nak tanya sikit generasi muda Kelantan ni..... Korang seronok ke duduk di situ? Setahu aku, orang muda Kelantan masing-masing sibuk hijrah ke negeri lain, lagi-lagi Kuala Lumpur. Betul kan? Korang rase ape sebabnya??? Jawapannya, tak bebas! Ni pendapat aku, ~semakin Nik Ajis kongkong Kelantan, semakin rosak anak muda mereka!~ Tengok lah video di link bawah ni........... MESTI TENGOK K!! 






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...