Wednesday 3 April 2013

PARLIMEN BUBAR KEJAP LAGI..MOGA NEGARA TERUS MAJU!


PRU13: PM KINI MENGADAP DYMM SPB YANG DI PERTUAN AGONG



Rabu, 3 April 2013 - YAB Dato' Sri Mohd. Najib Tun Hj. Abd. Razak kini berada di Istana Negara bagi mengadap DYMM Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong. Sekumpulan wartawan telah menunggu sejak pukul 7 pagi lagi untuk menunggu ketibaan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ke Istana Negara hari ini.

Tepat pukul 8.25 pagi, kenderaan dinaiki Perdana Menteri tiba di Istana Negara untuk mengadap Yang di-Pertuan Agung, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah.

Sebenarnya adalah menjadi rutin kepada YAB Perdana Menteri untuk melawat dan mengadap kepada DYMM SPB Yang Dipertuan Agong pada setiap hari Rabu, namun ianya dilihat sebagai lawatan luar biasa untuk mendapat perkenan Yang Dipertuan Agong bagi membubarkan Parlimen.

Di Pintu Masuk Bangunan Perdana Putra di Putrajaya pula sekumpulan Wartawan sejak awal pagi lagi telah mengambil kedudukan yang strategik untuk merakam peristiwa penting hari ini, di mana desas-desus pembubaran Parlimen akan diadakan hari ini.


Semalam, YAB Perdana Menteri di dalam Tweeter dan Facebook beliau telah mewar-warkan tentang persediaan rakyat Malaysia untuk menuju masa depan yang lebih cemerlang bersama-sama beliau.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...