Saturday 6 April 2013

MENGAPA INI YANG PAS LAKUKAN???



Pas Tipu Untuk Apa Sebenarnya?


NIK AZIZ KATA, KERJASAMA PAS DENGAN DAP ADALAH UNTUK MEMPERKENALKAN ISLAM KEPADA BUKAN ISLAM. NAK TIPU SAPA (siapa) ? DAH BERAPA PULUH RIBU ORANG-ORANG CINA DAP YANG BUKAN BERAGAMA ISLAM TELAH MEMELUK AGAMA ISLAM. SILALAH KELUARKAN SENARAINYA. DAP NAK MURTAD ORANG MELAYU MEMANG ADA LAA.

Sebenarnya kelahiran parti politik yang bernama PAS di negara ini banyak menyumbangkan kepada perkara-perkara tidak baik untuk orang-orang Melayu. Saya berpendapat, hukum orang-orang Islam terlibat dalam politik adalah harus kerana ia ada kaitan dengan kuasa memerintah yang diterima pakai di negara ini. Namun jika bergabung dengan mana-mana parti politik yang menentang agama Islam seperti DAP itu, ia adalah HARAM atau BIDAAH. Hadis Rasulullah s.a.w. bersabda:

Dan jauhilah oleh kamu akan perkara-perkara yang baharu diada-adakan. Kerana sesungguhnya tiap-tiap BIDAAH (perkara-perkara yang baharu diada-adakan) itu adalah sesat.
-       Diriwayatkan oleh Abu Daud dan Tarmizi.

Gabungan PAS dalam pakatan pembangkang bersama DAP sebenarnya boleh merugikan politik orang-orang Melayu sama ada untuk jangka pendek atau jangka panjang di negara ini, juga merugikan agama Islam yang di bawa oleh Rasulullah s.a.w. Fikir-fikirkanlah di mana letaknya pemikiran orang-orang yang mendakwa dirinya sebagai ulama. Itu ulama politik bertopengkan agama Islam.



Malaysia, negara kita, makmur sejahtera di bawah Kerajaan BN yang diterajui oleh kepimpinan UMNO. Jangan sekali-kali kita memperjudikan nasib masa depan kita, anak-anak kita, cucu-cucu kita, cicit-cicit kita, keseluruhan generasi kita hanya untuk kepentingan PAS.

Hanya kepada UMNO sahaja yang perlu kita berikan mandat untuk terus memerintah negara ini, dan hanya pertolongan Allah s.w.t. sahaja yang kita harapkan selama-lamanya. Tanpa pertolongan Allah dan petunjuk hidayah Allah pastilah kita akan sesat selama-lamanya, dan menjadilah kita orang-orang yang rugi.

Sebelum kita menjadi manusia rugi, hendaklah kita sentiasa bersyukur apa yang kita perolehi daripada kurniaan Allah.

Marilah kita sentiasa berdoa kepada Allah dengan harapan Allah membawa kita ke jalan kejayaan di dunia dan di akhirat bertunjangkan kepada ajaran Islam yang di bawa oleh Rasulullah s.a.w., dan bukannya Islam yang di bawa oleh Nik Aziz atau yang di bawa oleh PAS. Janganlah kita berkata bahawa Nik Aziz dan semua penyokong-penyokong PAS itu akan dimasukan ke syurga.

Melayu mesti ingat, DAP (ketua), PKR dan PAS (askar DAP) dalam pakatan pembangkang telah berjaya dalam misi mereka iaitu untuk memecah-belahkan dan mengkucar-kacirkan orang-orang Melayu dengan harapan parti terbesar dan terkuat orang-orang Melayu iaitu UMNO dapat dimatikan, dan di masa yang sama berjaya menyatukan kaum Cina. Hasrat kaum Cina untuk melihat orang Cina menjadi TUAN BESAR di negara ini seperti apa yang terlaksana di negara Singapura hanya akan tercapai jika orang-orang Melayu itu sendiri memberi undi kepada PAS terutamanya pada PRU-13 kelak.

UNDI PAS BERMAKNA MENYOKONG DAN MEMBERI UNDI KEPADA PARTI DAP YANG MENENTANG PENUBUHAN NEGARA ISLAM DI NEGARA INI.  Hukumnya adalah HARAM. Dalam Al-Quran tidak ada disebut MESTI TUBUH NEGARA ISLAM.

Perkara utama yang menjadi KEKESALAN kita di akhirat kelak ialah jika SYURGA yang dijanjikan oleh Nik Aziz dan PAS itu tidak muncul-muncul dan Nik Aziz pula tidak dapat dikesan sama ada sudah dimasukan ke syurga atau sedang berada didalam neraka. Perkara ini hendaklah difikirkan semasak-masaknya oleh kita semua sebelum kita memberi undi kepada PAS, dan janganlah kita menyesal dikemudian hari kelak.
Ulangi! mesti ulangi beberapa kali sebab Melayu mudah lupa dan Melayu mudah terkena tipu, wahai pembaca sekalian, setelah berakhirnya PRU DUN Sarawak Ke 10 pada 16 Apr 2011 yang lalu, seorang pemimpin tertinggi dalam PAS iaitu Mustafa Ali telah mengeluarkan kenyataan sombong dengan berkata bahawa BN kehilangan banyak kerusi DUN.

Kenapa pula beliau tidak sebut yang PAS langsung tidak menang apa-apa kerusi yang dipertandingkan? Janganlah membuat kenyataan yang “malu alah” seolah-olah otak pemimpin tertinggi PAS itu mengalami tekanan dan kerosakan saraf serta gagal berfikir secara rasional sebagai seorang Islam mu’min.

Janganlah ada perasaan SYOK SENDIRI wahai pemimpin tertinggi dalam PAS

Ulangi! walaupun PAS menawarkan SYURGA kepada pengundi Sarawak, namun orang Sarawak menolaknya secara baik.

Mustafa Ali, NA, HH, HD, HT, HM (bakal MB Kelantan), NANA (bakal Tim. MB), MM dan pemimpin tertinggi lain dalam PAS hendaklah sedar bahawa PAS sudah tersungkur di Sarawak, namun parti politik perkauman kecina-cinaan yang menjadi RAKAN KONGSINYA iaitu DAP menang 12 kerusi. Jadi, tidak perlulah mengatakan satu tamparan bagi BN tetapi sebenarnya tamparan K.O. buat PAS. Malulah sikit!

Sebenarnya, PAS telah rebah dan koma bahana libasan ekor si Bujang Senang kerana mengamuk tidak mahu menjadi si Bujang Susah seperti Melayu dan kaum India lain di Pulau Pinang. Karung guni berisi fitnah yang cuba dijual murah-murah semuanya habis tenggelam di Sungai Sarawak. Syabas rakyat S!

Dengan keterangan-keretangan di atas dan fakta-fakta yang ada tersebut dalam Al-Quran, saya meminta pertimbangan pembaca sekalian, sayangkanlah kepada agama Islam kita. Hapuskan pengaruh Nik Aziz yang sentiasa berimej Islam yang tinggi serta penampilannya sebagai ulama berserban besar, dan juga pengaruh PAS dalam peta politik tanah air SEBELUM TERLEWAT demi untuk kesejahteraan bangsa Melayu, generasi Melayu dan agama Islam. Sendiri fikir la!

Sekarang nilailah sendiri perjuangan PAS yang diterajui oleh Nik Aziz & Haji Hadi.

Kedua-dua yang bergelar ulama politik PAS itu boleh membohongi kebanyakan orang-orang Melayu yang jahil Al-Quran pada kebanyakan masa, tetapi tidak boleh membohongi semua orang-orang Melayu pada setiap masa.

Akhir sekali, rugi orang-orang Islam di Thailand, Kamboja, Indonesia, Brunei, India, Pakistan, juga di Arab Saudi kerana tidak dapat direct masuk ke syurga kerana parti PAS tidak wujud di negara-negara tersebut. Maknanya tidak berpeluang untuk mengundi PAS.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...